Leave a comment

Karaosmanoğlu,taş ocağı için kimseden emir almadım

Karaosmanoğlu,taş ocağı için kimseden emir almadım

Yüksek Hızlı Tren (YHT) Yolu için Maşukiye’de kurulmak istenen taş ocağına destek veren ve bu nedenle ilimizde çevrecilerin hedefi haline gelen Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, içini gazetemize döktü. Karaosmanoğlu, taş ocağı konusunda Ankara’dan kimsenin kendisini aramadığını, kimseden emir almadığını söyledi, “Hem ben, hem Sayın Vali bu konuda bizi eleştirenlerden çok daha fazla çevreciyiz. Ama bu projeye onay vereceğiz” dedi.
BU YOL YAPILMALI

İstanbul-Ankara arasında çalışacak Yüksek Hızlı Tren ’nin Türkiye için çok önemli proje olduğunu belirten Başkan Karaosmanoğlu şöyle konuştu: “Bu konuda sadece DDY Bölge Müdürü ile konuştum. Köseköy ile Sapanca arasındaki bir bölgeden malzeme alınması gerekiyor. Tam ortası bu seçilen bölge. Bu bir milli meseledir. Bu yol inşaatının en kısa zamanda ve en uygun maliyetle yapılması gerekiyor. Maşukiye’deki bu alan, en uygun alandır.”
MÜTEAHHİTİ TANIMAM

Başkan Karaosmanoğlu, Maşukiye’deki taş ocağından çıkartılacak malzemenin tamamının sadece Yüksek Hızlı Tren yolu inşaatında kullanılacağını da belirtti, “Bu ocaktan çıkartılacak malzemenin zerre kadırı bile ticari amaçla kullanılamaz. Ben müteahhiti tanımam, hiç konuşmadım. Malzemenin inşaat alanına nakli için yeni yollar yapılacak. Her türlü önlem alınacak. Yol inşaatı biter bitmez ocaktaki faaliyet de sona erecek. Göreceksiniz, 5, en geç 10 yıl içinde o bölge aynı bugünkü haline geri gelecek. Bunun kefili de benim” dedi.
DERE KİRLENMEYECEK

Başkan Karaosmanoğlu, taş ocağı faaliyeti sırasında bölgedeki Yanık deresi’nin de zerre kadar kirlenmeyeceğini, bu derenin içinden, çevresinde taş alınmayacağını da söyledi, “Hepsinin kefili benim. O derede balıklar yaşamaya devam edecek. Aslında orada bilinen manada bir taş ocağı açılmıyor. Kimseye ticari menfaat sağlanmıyor. Çevrenin korunması konusunda da hem Sayın Vali’nin, hem benim elim sürekli o bölgenin üzerinde olacak.” dedi.
YOSMA LAFI AĞZIMDAN ÇIKTI

Başkan Karaosmanoğlu, Maşukiye’de taş ocağı kurulmasına karşı çıkanlar için yaptığı “tatlı suda yetien yosma çevreci” yakıştırması için de şunları söyledi: “Hayatı boyunca bir fidan dikmemiş insanlar kalkmış benim çevreciliğimi tartışıyor. İSU meclisinde konuşurken sinirlendim. Ağzımdan sböyle bir laf çıkıverdi. Ben (Yosma) lafının öyle çok kötü anlamlara geldiğini sanmıyorum. Gerçekten çevreye önem verenleri, ağaç dikenleri tezih ederim. Bu sözü, herhangi birini kastederek söylemedim.

Kaynak : www.ozgurkocaeli.com.tr

0 comments on “Karaosmanoğlu,taş ocağı için kimseden emir almadım

  1. […] Karaosmanoğlu,taş ocağı için kimseden emir almadım Karaosmanoğlu,taş ocağı için kimseden emir almadım Yüksek Hızlı Tren (YHT) Yolu için Maşukiye’de kurulmak istenen taş ocağına destek veren ve bu nedenle ilimizde çevrecilerin hedefi haline gelen Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, içini gazetemize döktü. Karaosmanoğlu, taş ocağı ko… […]

Leave a Reply

